Συνήθως οι γονείς αντιμετωπίζουμε τις καινούργιες εμπειρίες των παιδιών μας με βάση τον απόηχο των δικών μας εμπειριών σε αντίστοιχες καταστάσεις.
Μόνο που ξεχνάμε ότι εντωμεταξύ :
1ον έχουν περάσει 2-3 δεκαετίες από τότε
2ον έχουμε κάνει delete σε σημαντικές λεπτομέρειες που συνήθως μεταλλάσουν την εμπειρία και
3ον και σπουδαιότερο πρόκειται για ένα άλλο πρόσωπο εντελώς διαφορετικό κι όχι για εμάς
Επομένως, οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες.
Κλασικό παράδειγμα η περίοδος των εξετάσεων του Ιουνίου για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Εκείνο που συνηθίζω να ξεχνάω είναι ότι εγώ ως μαθήτρια δεν έδινα εξετάσεις Ιουνίου στο γυμνάσιο ( και δεν έπαθα και τίποτα ) και επιπλέον δεν υπήρχε το μάθημα των αρχαίων σε καμία τάξη του γυμνασίου. Επίσης δεν είχαμε τόσα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να μας ξεμυαλίζουν.
Η Ευαγγελία ( στην Α΄τάξη του Γυμνασίου ) κατά τη γνώμη μου αντιμετωπίζει τις εξετάσεις επιπόλαια. 'Έχουν τελειώσει τα μαθήματα από τις 22 Απριλίου και έχει χορτάσει ξάπλα και ίντερνετ.
Εδώ και 1 μήνα προσπαθώ να την πείσω να διαβάσει αλλά δεν καταφέρνω να αντικρούσω τα επιχειρήμματά της.
Εδώ και 1 μήνα προσπαθώ να την πείσω να διαβάσει αλλά δεν καταφέρνω να αντικρούσω τα επιχειρήμματά της.
- Διάβασε παιδί μου Αρχαία.
- Τι να διαβάσω ρε μαμά αφού τα ξέρω.
- Διάβασε παιδί μου Φυσική.
- Τι να διαβάσω ρε μαμά, Φυσική πέμπτης δημοτικού πας καλά ;
- Διάβασε παιδί μου Οδύσσεια.
- Τι να διαβάσω ρε μαμά, αφού έχεις το κείμενο μπροστά σου και ότι σου ζητήσει η άσκηση θα το βρεις εκείνη τη στιγμή.
- Διάβασε παιδί μου Γλώσσα.
- Τι να διαβάσω ρε μαμά τη Γλώσσα ή την ξέρεις ή δεν την ξέρεις.
- Διάβασε λίγη Ιστορία που έχει μεγάλη ύλη.
- Γιατί να διαβάσω αφού έχω περάσει το μάθημα;
- Και τι θα κάνεις όλο τον καιρό των εξετάσεων παιδί μου ;
- Θα ξεκουραστώ λίγο γιατί με περιμένει δύσκολο καλοκαίρι : μπάνιο, κατασκήνωση, ποδήλατα, βόλτες, μπιτσ - βόλεϋ, ξενύχτια, πρέπει να 'χω δυνάμεις!
- Άκουσα ότι θα καταργήσουν τις εξετάσεις του Ιουνίου.
- Γιατί να τις καταργήσουν; Μια χαρά περνάμε!!!
- Για να παραταθεί το σχολικό έτος.
- ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου